Darmowa wysyłka od 200zł!

Na hasło PEGGY20 -20% na cały asortyment !

Regulamin Sklepu

REKLAMACJE I ZWROTY

Sklep jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną na zasadach wynikających z Kodeksu cywilnego (rękojmia). Reklamacje uwzględniamy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru za pokazaniem paragonu i formularza dostępnego na naszej stronie internetowej. Jeśli produkt posiada wady sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy towar na wolny od wad. Klient ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni i odesłać wadliwy produkt, paragon i formularz zwrotny na wskazany poniżej adres. Wiktoria Kałużyńska Głogowska 248 box 311, 61-104 Poznań. Formularz zwrotny znajduje się poniżej do pobrania.

FORMULARZ ZWROTU :  Formularz Zwrotu

Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacji od klienta.

Dane firmy :

  • Peggy Store
  • Wiktoria Kałużyńska
  • Rzeczańska 17/35 61-249
  • Regon : 386414490
  • NIP : 7822884075

Reklamacji nie podlegają:

  • naturalne zużywanie się produktu.
  • produkty posiadające uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji.

WSZYSTKIE MOŻLIWE PŁATNOŚCI:

mTransfer, Płacę z Inteligo, MultiTransfer, Płacę z iPHO, Przelew 24, Przelew z BPH, Pekao24Przelew, Płać z ING, Milennium-Płatności Internetowe, Płacę z Alior Bankiem, Płacę z Citi Handlowy, R-Przelew, MeritumBank Przelew, ePay Way Toyota Bank, Płać z BOŚ, eurobank-płatność online, Szybkie Płatności Internetowe z Deutsche Bank PBC, Płacę z Alior Sync, Płacę z IKO, PeyPay, Płacę z Idea Bank.

WYSYŁKI

  • Paczki wysyłamy kurierem Inpost w cenie 12zł lub 15zł za pobraniem. Paczkomatem w cenie 9 zł. Czas oczekiwania na Paczke to 1-7 dni
  • Paczki wysyłamy na terenie całej Europy

Użytkowanie

Jeśli chcesz, aby Twoja pozłacana biżuteria posłużyła Ci na dłużej, unikaj kontaktu z wodą, perfumami, chlorem, czy środkami chemicznymi i kosmetykami.

Zalecamy przechowywanie biżuterii w pudełkach, w których wysyłamy biżuterię.

Informacja o reklamacji

Złoto i srebro są metalami szlachetnymi, ich naturalną właściwością jest to, że ulegają one zużyciu. W szczególności srebro, które matowieje z czasem oraz ulega utlenianiu, co w konsekwencji może skutkować ciemnieniem powierzchni. Proces ten będzie postępował szybciej, jeśli srebro będzie w kontakcie z perfumami, lakierem do włosów, kremami czy wodą. Na zużycie biżuterii najbardziej wpływa sposób jej użytkowania.

Matowienie czy też zmiana koloru nie występuje więc z winy producenta. Każde działanie niezgodne z zaleceniami i wskazówkami jest użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem biżuterii.